Главная » Статьи » Інфо

Умови прийому на ремонт.


    1. Устаткування приймається на ремонт в сервісний центр без розбирання і перевірки несправностей. Несправність обладнання записуються зі слів клієнта. Власник згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при проведенні діагностики, виникли до прийому апарату на ремонт.


   2. Якщо при ремонті в апараті виявлені сліди вологи, механічні пошкодження обладнання або сліди стороннього втручання, СЦ «Apple_house_IF» не несе відповідальності, пов'язаної з можливим проявом в зданому обладнанні дефектів, не зазначених в квитанції про прийом, а також повної або часткової втрати працездатності апарату в процесі ремонту.


   3. Устаткування приймається в ремонт без SIM-карти і карт пам'яті. При втраті під час зберігання помилково зданої SIM карти і карти пам'яті користувача, СЦ відповідальності не несе.


   4. Інженер проводить діагностику обладнання (розбирання-збирання, виявлення слідів вологи, механічних пошкоджень, некваліфікованого ремонту) встановлює можливі варіанти усунення несправностей зазначених Власником недоліків і приблизну вартість ремонту.


   5. При вартості до 200 грн, ремонт проводиться без додаткової згоди Власника, якщо інше не було обумовлено на момент здачі обладнання в ремонт.


   6. Якщо в процесі ремонту виявляються додаткові недоліки і пошкодження, які не вказані Власником при здачі устаткування, процес ремонту призупиняється до узгодження з Власником подальших дій. Термін ремонту при цьому збільшується на час узгодження.


   7. Власник має право відмовитися від проведення ремонту. При цьому Власник обладнання оплачує діагностику згідно тарифів сервісного центру, якщо для проведення діагностики були затрачені деталі. В інших випадках діагностика не оплачується.


   8. Оплата виконаних робіт проводитися клієнтом при отриманні радіотелефону з ремонту. 

    
   9. Терміни виконання ремонтних робіт встановлюються індивідуально в кожному конкретному випадку і залежать від складності ремонту та завантаження СЦ роботою.


  10. Відремонтовані апарати опломбовуються.  Термін гарантійного обслуговування на виконані роботи та встановлені деталі - 3 місяці. Гарантія не поширюється на інформаційні послуги, дефектацію і такі види робіт: відновлення функції заряду АКБ, тестування, заміна програмного забезпечення (ПО), зняття коду користувача (розблокування), промивка плати телефону після впливу вологи. Гарантія не поширюється, або уточнюється індивідуально на роботи з усунення неполадок і дефектів пристрою, викликаних прямо або побічно зовнішнім впливом (водою, пожежею і т.д.), механічним впливом (удар, тиск і т.д.), електричним пошкодженням.


   11. Належність гарантійного ремонту визначається інженером при розборці апарату. При виявленні механічних пошкоджень корпусу, дисплейного модуля, потрапляння вологи,пошкодженні пломб, слідів постороннього втручання(ремонт,заміна АКБ, дисплея, плати і т.д), замовник повинен оплатити ремонт повторно.

Категория: Інфо | Добавил: marikstyle (25.03.2018) | Автор: Админ
Просмотров: 802 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0